.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار جديد چالوس معرفي شد

شهردار جدید چالوس با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران معارفه شد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جلسه شورای اداری شهرستان چالوس بعدازظهر امروز با حضور معاون عمرانی و مدیرکل امور شهری استانداری، امام جمعه، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان چالوس برگزار شد و طی آن ایوب صالحی به‌عنوان شهردار جدید این شهر معرفی و آغاز به‌کار کرد.

در این جلسه امام جمعه چالوس با تسلیت ایام سوگواری محرم گفت: حادثه اخیر سیل در چالوس و نوشهر موجب از دست رفتن اقلام زندگی بسیاری از همشهریانمان شد که با حضور و تلاش مسئولان استانی و شهرستانی و ایجاد ستاد مدیریت بحران این وضع کنترل و رضایت مردم را در پی داشته است.

حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی با بیان اینکه چالوس شهری با مشکلات فراوان است، افزود: نباید مشکلات به‌صورت موقت حل شوند بلکه باید ریشه‌یابی کرده و مشکلات را به‌طور دائم حل کرد.

فرماندار چالوس نیز با گرامیداشت هفته بسیج، حضور و تلاش بسیجیان را در امدادرسانی سیل اخیر چالوس قابل تقدیر دانست و گفت: هر روز از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد حضور بسیج نیز نورانی‌تر و توانمندتر می‌شود.

سید قدیر رضایی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه وحدت مسئولان علاج دردهای کشور است، تصریح کرد: وحدت اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار و تایید صلاحیت ایشان در اسرع وقت توسط استاندار مازندران جای تقدیر دارد.

وی با تبریک به ایوب صالحی شهردار جدید چالوس گفت: تجربه درخشان و توانمندی در مسائل فنی، اداری و تخصصی از خصوصیات این مدیر شایسته است که می‌تواتند در حوزه شهری منشاء تحولات ارزشمندی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس نیز در این جلسه با ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان سیل، انتخاب صالحی به‌عنوان شهردار چالوس را حاصل همدلی و اتحاد اعضای شورا دانست و افزود: چالوس از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد که ترافیک یکی از مهم‌ترین آنهاست که رفع آن نیازمند راهکار اساسی و کارشناسی شده و البته اعتبار ملی است.

نعمت زاده ادامه داد: مدیر هر چقدر هم توانمند باشد بدون در اختیار داشتن بودجه کاری از پیش نمی‌برد.

وی با اشاره به وعده قطعه 25 آزادراه توسط رئیس جمهور در جمع مردم چالوس گفت: در صورت افتتاح آزادراه مشکلات منطقه و مردم بسیار بیشتر می‌شود که از وزیر، استاندار و دیگر مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.

نعمت زاده همچنین با اشاره به خسارات وارده به منازل مسکونی و لوازم زندگی مردم در سیل گفت: جا دارد از شهرداری‌های رامسر، کلارآباد، جویبار، محمودآباد، کرج و ... که در این راستا یاریگر ما بودن تقدیر داشته باشم.

محمدحسن حکیم زاده عضو شورای اسلامی شهر چالوس هم در این جلسه با انتقاد از عدم توجه مسئولان استان به مشکلات شهرداری چالوس گفت: شهرداری چالوس با مشکلات متعددی مواجه است که در این رابطه و طی عمر شش ساله شورا بارها از استاندار تقاضای وقت داشتیم تا بتوانیم از نزدیک این مشکلات را با ایشان بازگو کنیم اما تاکنون وقتی برای ما در نظر نگرفتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.